ساخت برنامه های اندروید بدون دانش برنامه نویسی با جو اپ

نوشته شده توسط:رضا- مدیریت سایت | ۰ دیدگاه

ساخت آسان برنامه اندروید و ios بدون برنامه نویسی و کد نویسی

  یکی از بهترین روش های ساخت اپلیکیشن اندروید با قالب های متنوع و بدون داشتن دانش برنامه نویسی روش استفاده از اپلییشن ساز های مبتنی بر وب می باشد.

اگر بخواهیم در بین چندین برنامه ساز اندروید و ios یکی را به عنوان بهترین ها نام ببریم، بی شک برنامه ساز جو اپ joapp  یکی از کامل ترین ها و پر کاربرد ترین ها به شمار می آید .

البته برنامه ساز های دیگری هم وجود دارند ولی هم از لحاظ هزینه استفاده و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیسند. حال چرا اپلیکیشن ساز اندروید؟

جو اپ هر چند برای تولید نهایی فایل APK و خروجی IOS ،مبتنی بر وب است ولی شما بر خلاف سایر اپلیکیشن ساز های دیگر، مجبور نیستید دائما به اینترنت متصل شوید، که با مصرف بی رویه ترافیک مواجه خواهید شد .

ولی با استفاده از جو اپ، فقط کافیست بعد از ایجاد اکانت اختصاصی خود یک بار نرم افزار جو اپ را به همراه برنامه های مورد نیاز آن از سایت جو اپ دانلود کرده و شروع به ساخت اپلیکیشن نمایید. و در پایان کار میتوانید برای خروجی فایل اندرویدی خود، با خرید یک ماه استفاده از اکانت حدود 15 هزار تومان از برنامه خود خروجی حرفه ای بگیرید؛ البته میتوانید برای تست برنامه از خروجی تستی استفاده کنید و نیاز به خرید هم نیست ولی به یاد داشته باشید ، خروجی تستی همراه با تبلیغات است که برای انتشار در مارکت مناسب نیستند. برای توضیحات بیشتر و دانلود برنامه ساز جو اپ به آدرس پایین مراجعه کنید.

 

www.joapp.ir

 

دانلود برنامه جو اپ

 

دانلود نت فرم ورک

 

ظمنا میتوانید برای شروع ساخت برنامه های اندروید، از قالب آماده جو اپ استفاده نمایید و شما فقط به تولید محتوای و مطالب برنامه خود بپردازید. برای مشاهده قالب های آماده جو اپ به صفحه نخست سایت جو اپ قالب مراجعه کنید.

www.joappghaleb.vcp.ir

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!