دانلود قالب آماده جو اپ ، قالب فیلم و سریال

نوشته شده توسط:رضا- مدیریت سایت | ۳ دیدگاه

 

دانلود قالب آماده جو اپ برای معرفی فیلم و سریال

قالب فیلم و سریال، بی شک یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب هاب ساخته شده در Joappghaleb است . اینجا بروید...

برای دریافت جدیدترین قالب آماده جو اپ به وب سایت جو اپ دیزاین مراجعه نمایید.

بیشترین قالب آماده و تصاویر و آیکان ها ی آماده و بسیار کم حجم و با کیفیت و با کمترین هزینه را دریک پکیج در مارکت جو اپ دیزاین دریافت کنید.

 سادگی در کنار زیبایی؛ جهت معرفی فیلم و سریال و قابل انتشار در مارکت ها.در قالب جدید برنامه ساز جواپ ،برای تمامی Dpi و  Land Dpi های موجود در برنامه ساز جو اپ Joapp از تصاویر پچ ناین شده استفاده شده است.


قالب جدید برنامه ساز جو اپ JoApp ، قالب فیلم و سریال

قالب جواپ، قالب فیلم و سریال

قالب جواپ برای معرفی فیلم و سریال پچ ناین (Patch 9) شده برای تمامی Dpi ها و Land Dpi ها

 

این قالب (جواپ - JoApp) برای ساخت آسان برنامه اندروید جهت معرفی فیلم و سریال ایجاد شده؛ اما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید به قالب های دیگری تغییر دهید.

بر روی این قالب (قالب آماده جو اپ) با دقت کار شده و برای تمامی کیفیت ها شامل (Mdpi ، Hdpi ، XHdpi ، XXHdpi) و همچنین برای لند اسکیپ ها شامل (LAND-Mdpi ، LAND-Hdpi ،LAND-XHdpi ، LAND-XXHdpi) برای تمامی صفحات اسپلش (صفحه اولیه تایمر دار) و صفحه نخست یا همان پس زمینه نخست و صفحه دوم یا همان پس زمینه دوم که برای نماش متن و فهرست ها کاربرد دارد، به خوبی کارشده و همچنین اسلایدر برنامه با همین شیوه طراحی و تولید شده است.

قالب آماده جو اپ

اسپلش برنامه

در تمامی منوهای برنامه تغیرات اساسی صورت گرفته تا بر جذابیت برنامه افزوده گردد. همچنین در صفحه نخست برنامه که منو و لیست اصلی اپلیکیشن به حساب می آید با طراحی زیبا، زیبایی آن را دو چندان کرده است.

در طراحی UI در قسمت تنظیمات قالب در برنامه جو اپ، سعی کرده ایم تا با حفظ زیبایی، محیطی ساده و دلنشین داشته باشد.

محتوا و دیتای برنامه یک تکست آماده بوده که معنای خاصی نداشته و فقط جنبه نمایشی دارد. که میتوانید متن خود را جایگزین آن نمایید.

برای ساخت هر کدام از تصاویر در محیط فتوشاپ و چندین برنامه گرافیکی دیگر با دقت کار شده تا تصویر علاوه بر کیفیت خوب و حفظ آراستگی ظاهر از حجم معقول و کمتری برخوردار شود تا از حجم بی مورد در خرجی اندروید (Android) و یا آی او اس (IOS) جلوگیری گردد. که یکی از لازمه برنامه های اندروید برای انتشار در مارکت های بازار و غیره به حساب می آید.

در صفحه نخست قالب جو اپ JoaApp دو منو، یکی برای ارسال نظرات در بازار و دیگری ارجاع به سایر برنامه ها در کافه بازار بوجود آورده شد، که با راست کلیک بر آن باید نام پکیج برنامه خود (مثال :  ir.vcp.joappghaleb) را در ارسال نظرات و نام یا عدد توسعه دهنده خود را در قسمت رویداد منو،به جای نوشته فارسی جایگزین نمایید.

قالب رایگان جواپ

 

برای تغییر تصاویر باید کار با فتوشاپ را بدانید و همچنین باید تصاویری که در DPI های مختلف و LAND DPI ها در قالب جو اپ قرار گیرد در محیط برنامه پچ ناین ویرایش گردند تا از گشیدگی و بهم ریختگی آنها در گوشی های مختلف و تبلت جلوگیری شود.

اگر کار با برنامه ی پچ ناین (Patch 9) را نمی دانید به یکی از تصاویرهای موجود در پکیج دقت نمایید (فایل هایی که نامشان با عدد 9 ختم میشود) که در گوشه ای بالا و چپ آنها خطوط مشکی وجود دارد. (البته در گوشی های اندروید نشان داده نمی شود).

یا اینکه یکی از تصاویر (Patch 9) پچ ناین  شده ی موجود در پکیج را در محیط برنامه (Patch 9) پچ ناین، باز کرده و دقیقا به لبه بالایی و سمت چپ تصویر توجه کنید و قسمت هایی که در محدوده ی خطوط مشخص شده اند از کشیدگی و بهم ریختگی در امان هستند. معمولا برای انجام این کار از بالا و سمت چپ تصویر تغییرات را اعمال کنید. سعی کنید قبل از این کار در فتوشاپ عناصر موجود را در فواصل مساوی و با فاصله معین قرار دهید ، تا بتوان در پچ ناین  هر کدام را جدا گانه اعمال نمایید.

 

دانلود قالب joapp

این پکیج شامل خروجی قالب جواپ Joapp با تمامی تصاویر عادی و پچ ناین شده و همچنین فایل های  Psdمخصوص فتوشاپ و همچنین آیکان ها مورد نیاز می باشد.

چنانچه مشکلی برخوردید با ما از بخش ارتباط با ما، مکاتبه نمایید. .


برای دانلود قالب اینجا بروید...

برای دریافت جدیدترین قالب آماده جو اپ به وب سایت جو اپ دیزاین مراجعه نمایید.

بیشترین قالب آماده و تصاویر و آیکان ها ی آماده و بسیار کم حجم و با کیفیت و با کمترین هزینه را دریک پکیج در مارکت جو اپ دیزاین دریافت کنید.

  • saead mirzaee

    saead mirzaee

    • ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۵:۰۵

    سلام دستتون درد نکنه . من مدت ها بود منتظر قالب جدیدتون بودم و همیشه به سایت شما سر میزدم . حالا متوجه شدم که تلاشم بیهوده نبوده . این قالب خیلی حرفه ای و از اینکه تمامی فایلای مورد نیاز تو پکیج برامون گذاشتی ممنون از شما .

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام و احترام
    سپاس از اظهار لطفتون.مدتی در وب فعالیت نداشتم از این به بعد سعی میشه تا قالب های جدید ایجاد کنم .
    سپاس از شما
  • mohamad erfan

    mohamad erfan

    • ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۱:۲۷

    اگه ممکنه قالب های بیشتری بسازید . ظمنا قالب های خوبی بوده . تو زمینه های دیگه هم بسازید . خیلی کمک حالمونه چون ،خصوصا واسه ساخت قالب زمان بیشتری گرفته میشه تا خود محتوای برنامه. ممممممممممنون از شما.

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام محمد عرفان عزیز . سایر دوستان تماسی که با من میگیرن همشون خواستار ساخت قالب های جدید هستش و در آینده نزدیک حدااقل تا آخرای این ماه قالب های جدید جو اپ در سایت قرار خواهد گرفت. ظمنا از لطف شما ممنونم/
  • علیرضا خان

    علیرضا خان

    • ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    دمت گرم داداش خیلی عالی بود ولی باز هم جا داشت کار کنی روش. ولی تو انتخاب تصاویر و نوشته های داخل فهرست ها بی دقتی کردی. مرسییی

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام علیرضا خان
    ممنونم از حسن انتخابتون. در مورد تصاویر و متون، باید عرض کنم که ، این فقط یک قالب بوده و از لحاظ محتوایی ، شما خودتون باید ایجاد نمایید، هر کس یک ایده برای خودش داره. مگر اینکه شخصا سفارش دهید تا مطابق با خواسته های شما تولید بشه. سپاس از شما

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!